1 de julio de 2009

Visados








Xa queda menos para sair e na pasada semana tivemos que duplicar as horas do día para poder sacar adiante tódolos visados. Como podedes ver nas imaxes, as caras de agotamento de Fátima e miña foron brutais e seguro que Noé e Chus pasaron un calvario similar. Aínda por riba, agora como xa non da tempo, os trámites incrementáronse preto de 300€. Aí é nada.







Esta fin de semana, fumos de viaxe relámpago a Marbella a por un coche que segundo os vendedores estaba fantástico e que nos pensábamos que íbamos trasladar dende o lugar do luxo máximo ate un dos lugares máis pobres do planeta, e atopámonos con que o coche non valía para nada e polo tanto tivemos que volver coma unha especie de adestramento no bus có traxecto máis longo do estado, dende Algeciras ate Ferrol en 18 horas e media. Mi madriña, os meus cadrís, jeje. a verdade que foi proba superada.






E por fin, agora, estamos a espera de que nos entreguen os 2 Fiat Seicento Van cós que imos participar no Mongol Rally e que pronto vos presentaremos. Realmente, unha persoa con 2 dedos de frente, non vai nel nin a Coruña, jeje. Pero é que nos temos 4 en lugar de 2, Ah e por suposto, sen aire acondicionado.






Bueno, vos seguiremos informando.






----------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ya queda menos para salir y la semana pasada tuvimos que duplicar las horas del día para poder sacar adelante todos los visados. Como podéis ver en las imágenes, la cara de agotamiento de Fátima y yo fueron brutales y seguro que Noé y Chus pasaron un calvario similar. Aún encima, ahora como ya no da tiempo, los trámites se incrementaron unos 300€. Aí es nada.


Este fin de semana, fuimos de viaje relámpago a Marbella a por un coche que según los vendedores estaba fantástico y que nosotros pensábamos que íbamos a trasladar desde el lugar del lujo absoluto hasta uno de los lugares más pobres del planeta y nos encontramos con que el coche no valíia para nada y por lo tanto a modo de entrenamiento, tuvimos que volver en el autobús con el trayecto más largo de todo el estado, desde Algeciras a Ferrol en 18 horas y media. Mi madre el lumbago, jeje. La verdad es que fue prueba superada.


y por fin ahora, estamos a la espera de que nos entreguen los 2 Fiat Seicento Van con los que vamos a participar en el Mongol Rally y que pronto os presentaremos. Realmente, una persona con dos dedos de frente, no va en él ni a Coruñ, jeje, pero es que nosotros tenemos 4 en lugar de 2, Ah y sin aire acondicionado, por supuesto.


Bueno, os seguiremos informando.


3 comentarios:

  1. Venga chicos muchisimo animo ke seguro ke todo el esfuerzo merece la pena!!!!

    Besiñosss

    *Iovana*

    ResponderEliminar
  2. Moitas grazas Iovana! Pasiño a pasiño chegaremos alá. E como non, a traves de aquí A Mongolia Imos Todos!!!
    -----------------------------------------------
    Muchas gracias Iovana! Paso a paso llegaremos allá. Y como no, a través de aquí a A Mongolia Vamos Todos!!!

    ResponderEliminar
  3. Hola Iovana!muchas gracias por tus ánimos!la verdad que a dia de hoy se va juntando todo, ya que la frase mas usada es"mañana lo miramos"y el problema es que los mañanas se nos quedan cortos jeje. Ya os iremos informando de las novedades
    besiños

    ResponderEliminar